ANDAI AKU MATI KETIKA TIDUR...

 ANDAI AKU MATI KETIKA TIDUR...

πŸ˜” "Andai aku meninggal ketika tidur, macam mana aku nak berhadapan dengan kubur yang gelap esoknya?"

πŸ˜”"Andai aku meninggal ketika tidur, sempatkan aku bertaubat kepada-Nya?"

πŸ˜”"Andai aku meninggal ketika tidur, mampukah aku mengangkat muka di hadapan-Nya?"

πŸ˜”"Andai aku meninggal ketika tidur, sempatkah aku buang semua gambar di fb di Ig?"

πŸ˜”"Andai aku meninggal ketika tidur, sempatkah aku memohon maaf kepada semua sahabatku?"

πŸ˜”"Andai aku meninggal ketika tidur, sempatkah aku memaafkan mereka yang kasari aku?"

πŸ˜”"Andai aku meninggal ketika tidur, sempatkah aku solat taubat?"

πŸ˜”"Andai aku meninggal ketika tidur, adakah Al-Quran akan menjadi penemanku dalam kegelapan?"

πŸ˜”"Andai aku meninggal ketika tidur, sempatkah aku untuk merasai nikmat 'kecerahan' dunia?"

😭sempatkah aku...sempatkah aku...sempatkah aku...


#sekadar_renungan...